O przeniesienia na Wydział Zarządzania Kulturą Wizualną z innych uczelni humanistycznych lub innych wydziałów naszej uczelni mogą starać się studenci, którzy zaliczyli I rok studiów.
Kandydaci składają w dziekanacie Wydziału Zarządzania Kulturą Wizualną przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39 (I piętro, p. 1.04) , w dniach 18 lub 19 września br. w godz. 10.00-14.00 następującą dokumentację:
Studia I st.
- PORTFOLIO w postaci dwóch autorskich fotoreportaży lub jednego filmu video (1 fotoreportaż: 5 - 7 zdjęć; maksymalna długość video: 2 min.). (NIE DOTYCZY STUDENTÓW STUDIÓW ARTYSTYCZNYCH)
Istotą zadania jest stworzenie wizualnej narracji, opowiedzenie historii o „swoim miejscu” poprzez sekwencję fotografii lub krótki film.
„Miejsce” rozumiemy możliwie szeroko; może to być przedstawienie problemu społecznego, lokalnego, ale także ujęcie metaforyczne czy wręcz abstrakcyjne. Nie chodzi o prace artystyczne i wartości czysto estetyczne (choć oczywiście ich nie wykluczamy), ale raczej potraktowanie kamery/aparatu (także w smartfonie i in.) jako narzędzia obserwacji lub refleksji społecznej dotyczącej przestrzeni – wspólnej, historycznej, prywatnej itp. - Wyciąg z indeksu z wykazem zaliczonych przedmiotów oraz informacją o punktach ECTS,
- Podanie o przeniesienie z pisemną zgodą dziekana macierzystego wydziału
- Kwestionariusz osobowy (z systemu Akademus - (https://akademus.asp.waw.pl/kandydat/rekrutacja/rejestracja/)– do wydruku po założeniu konta)
Studia II st.
- Prezentacja wybranego przez siebie zagadnienia, dotyczącego zainteresowań lub projektu pracy magisterskiej wraz z literaturą dotyczącą przedmiotu jego zainteresowań (prezentacja multimedialna w formacie *.ppt.)
- Wyciąg z indeksu z wykazem zaliczonych przedmiotów oraz informacją o punktach ECTS,
- Podanie o przeniesienie z pisemną zgodą dziekana macierzystego wydziału
- Kwestionariusz osobowy (z systemu Akademus - (https://akademus.asp.waw.pl/kandydat/rekrutacja/rejestracja/)– do wydruku po założeniu konta)